W związku z tym Wykonawca audytu będzie włączał w ciągu dnia wybrane odcinki oświetlenia drogowego w celu wykonania zlecenia. Planowane zakończenie prac to ok. 17 września 2022 r.
Umową objęte jest 5.938 sztuk punktów świetlnych należących do Gminy Miasto Koszalin – ZDiT w Koszalinie.
Audyt zostanie przeprowadzony na punktach oświetleniowych sodowych w ilości 2.714 szt.
Wykonawcą jest firma MJ ENERGY Bogusław i Jakub Sucheccy Spółka Jawna z Otwocka, która wykona zadanie w ciągu 90 dni roboczych.
Tytuł zadania pn. “Wdrożenie oprogramowania internetowego do zarządzania infrastrukturą oświetleniową wraz z elektroniczną inwentaryzacją infrastruktury oświetleniowej w systemie GIS oraz opracowanie audytu efektywności energetycznej systemu oświetlenia stanowiącego majątek Gminy Miasto Koszalin – ZDiT w Koszalinie”
Koszt realizacji zadania wynosi 98.400,00 zł brutto.
Foto: dronkoszalin.pl