Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie

ZDiT Koszalin

ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin

+48 94 311 80 60

pn - pt 7:00-15:00

Podinspektor/Inspektor/Starszy specjalista w Dziale Eksploatacji Dróg i Inżynierii Ruchu

Dyrektor Zarządu Dróg i Transportu w Koszalinie ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

Podinspektor/Inspektor/Starszy specjalista
w Dziale Eksploatacji Dróg i Inżynierii Ruchu

Wymagania niezbędne:

Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która:

  • posiada obywatelstwo polskie,
  • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnianie na stanowisku urzędniczym,
  • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • cieszy się nieposzlakowaną opinią,
  • wykształcenie wyższe budownictwo o specjalności drogowej, mostowej, konstrukcyjnej lub w zakresie geodezji,
  • lub średnie/wyższe/podyplomowe w zakresie inżynierii ruchu, lub średnie techniczne w zakresie drogowym,
  • w przypadku podinspektora staż pracy nie wymagany,
  • w przypadku inspektora/starszego specjalisty 5 lat stażu pracy.

Wymagania dodatkowe (pożądane):

  • znajomość ustawy o drogach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy prawo budowlane,
  • staż pracy związany z branżą drogową lub pokrewną,
  • prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office,
  • umiejętność organizacji pracy, komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność zarządzania czasem pracy i pracą pod presją czasu , umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność komunikacji werbalnej i pisemnej.

Warunki pracy na stanowisku:

  • Praca w siedzibie Zarządu – budynek A I piętro (brak windy w budynku) oraz w terenie w granicach miasta Koszalina.
  • Wykonywanie obowiązków związanych z obsługą komputera, przenoszeniem, porządkowaniem dokumentów, praca w systemie jednozmianowym w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym w pozycji siedzącej.
  • Pracownik użytkuje sprzęt biurowy w szczególności komputer, drukarkę, kserokopiarkę, faks.
  • Kontakt z klientem.
  • Praca w warunkach uciążliwych dla zdrowia, możliwe narażenie na:
    • stres,
    • obciążenie mięśniowo-szkieletowe, w szczególności statyczne mięśni,
    • praca w terenie w różnych warunkach atmosferycznych.
  • Stanowisko pracy nie jest przystosowane dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
  • Pracodawca zapewnia właściwy mikroklimat w pomieszczeniach biurowych, oświetlenie zgodnie z PN-EN-12464-1:2004, poziom hałasu zgodnie z PN-EN -01307:1994.
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg i Transportu w Koszalinie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ww. ogłoszenia tj. we październiku 2023 r., był niższy niż 6%.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • bieżąca kontrola stanu technicznego ulic, urządzeń drogowych i mostowych (objazdy ) wraz ze sporządzaniem sprawozdań z wyników kontroli,
  • udział w postępowaniach przetargowych,
  • przygotowanie dokumentów niezbędnych do spełnienia wymagań określonych w Prawie Budowlanym i Ustawie o Ochronie Środowiska – koniecznych do prowadzenia robót,
  • przygotowywaniem umów o wykonawstwo, zlecenie robót i usług, ich nadzorowanie, rozliczanie i odbiory (w tym gwarancyjne), uczestniczenie w przekazywaniu placów budów i odbiorach (w tym gwarancyjnych) instytucji współpracujących z ZDiT i realizujących swoje inwestycje w pasie drogowym,
  • prowadzenie spraw dotyczących zniszczenia mienia ZDiT utrzymywanego lub zarządzanego przez Dział i dochodzeniem odszkodowań od ustalonych sprawców, względnie ich ubezpieczycieli,
  • bieżąca kontrola stanu oznakowania poziomego i pionowego ulic, urządzeń sygnalizacji świetlnej,
  • bieżąca kontrola oznakowania poziomego i pionowego miejsc parkingowych w mieście,
  • realizacja zadań z zakresu inżynierii ruchu, badania i pomiary ruchu, ochrona bezpieczeństwa ruchu drogowego,
  • planowanie rozwoju i utrzymania istniejących dróg miejskich pod kątem organizacji ruchu,
  • nadzór i analiza podejmowanych działań w sprawie zagadnień inżynierii i bezpieczeństwa ruchu drogowego,
  • zlecanie dokumentacji technicznej (ekspertyzy, opinie, projekty itp.) w zakresie inżynierii ruchu oraz ich odbiór,
  • utrzymanie urządzeń zabezpieczających ruch na drogach,
  • zlecanie bieżących napraw oznakowania pionowego i poziomego,
  • przygotowanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny,
  • wprowadzanie ograniczeń bądź zamykania dróg i mostów dla ruchu, wyznaczanie objazdów, gdy występuje zagrożenie w ruchu drogowym,
  • opiniowanie projektów rozbudowy sygnalizacji świetlnej,
  • konserwacja i wymiana urządzeń sygnalizacji świetlnej,
  • nadzór nad sygnalizacją świetlną,
  • zapewnienie pogotowia elektrycznego do utrzymania sygnalizacji,
  • prowadzenie telemetrii i sterowanie ruchem drogowym,
  • realizacja zadań związanych z prawidłowym utrzymaniem i oznakowaniem SPP,
  • prowadzenie wymaganej sprawozdawczości,
  • wykonywanie innych poleceń bezpośrednich przełożonych.

Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny, CV,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  • kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty),
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zgodny z drukiem zamieszczonym razem z niniejszym ogłoszeniem,
  • podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych,
  • podpisane oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • podpisane oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • podpisane oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy),
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata , który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • kandydat wyłoniony w procesie rekrutacji przed nawiązaniem stosunku pracy jest zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności zgodnie z art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (opłata związana
    z wydaniem zaświadczenia obciąża osobę ubiegającą się o zatrudnienie),
  • kandydat, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji jest zobowiązany do dostarczenia oryginałów dokumentów wynikających z Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej.

Oferty należy składać osobiście (w sekretariacie lub do skrzynki korespondencyjnej zamieszczonej na budynku A ) lub przesłać pocztą w terminie do dnia 04 grudnia 2023 r. do godziny 15.00 na adres:

Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie
ul. Połczyńska 24 , 75–815 Koszalin

w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze –Podinspektor/Inspektor/Starszy specjalista w Dziale Eksploatacji Dróg i Inżynierii Ruchu”

UWAGA:
Aplikacje, które wpłyną do Zarządu Dróg i Transportu w Koszalinie niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w ZDiT. O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na wskazany adres email. Bliższe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 94 311-80-69.

Koszalin, dnia 20.11.2023 r.

Skip to content