Płatności mobilne

Aplikacja moBILET (od 01.09.2020 r.)

logo mobiletOd 01.09.2020 r. użytkownicy aplikacji moBiLET będą mogli opłacić faktyczny czas postoju w SPP w Koszalinie. moBiLET stanowi wygodną i nowoczesną alternatywę dla tradycyjnego zakupu biletu parkingowego. Kierowca może zakupić bilet zawsze i wszędzie (24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu) bez konieczności szukania parkomatu czy posiadania gotówki na dokonanie zakupu.

moBiLET jest dostępny dla wszystkich użytkowników sieci komórkowych, którzy posiadają urządzenie z dostępem do Internetu. Aby korzystać z moBiLET, użytkownik powinien pobrać bezpłatną aplikację z dedykowanego sklepu (Google Play, App Store lub App Gallery) lub ze strony m.mobilet.pl. Podczas pierwszego uruchomienia konieczne jest przeprowadzenie krótkiej rejestracji.

moBiLET działa na zasadzie elektronicznej portmonetki – przedpłata (prepaid) trafia na indywidualny rachunek moBiLET. Aby dokonać wpłaty na konto Użytkownik może skorzystać z ekspresowego zasilenia bezpośrednio z aplikacji mobilnej. Użytkownik może też doładować konto prepaid za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego, BLIK, karty płatniczej lub poprzez stronę internetową. Oprócz konta prepaid wśród dostępnych metod płatności są także: BLIK, karta płatnicza oraz konto grupowe. Użytkownik może rozliczać się także w rachunku za telefon komórkowy („Płać z komórką”).

Płatne parkowanie w 7 krokach

Zakup biletu parkingowego w moBiLET jest prosty i trwa zaledwie kilka sekund. Po zaparkowaniu należy:

  1. Uruchomić aplikację, wybrać „Płatne parkowanie”, miasto „Koszalin”, „SPP”.
  2. Podać nr rejestracyjny pojazdu i wybrać czas postoju.
  3. Potwierdzić zakup.
  4. Sprawdzić wyświetlony bilet, który jest potwierdzeniem prawidłowo wniesionej opłaty.
  5. Zdalnie przedłużyć bilet lub zakończyć parkowanie.
  6. Płacić tylko za wykorzystany czas.
  7. Warto oznaczyć swój pojazd winietą moBiLET.

Winiety są dostępne w biurze SPP oraz na stronie operatora aplikacji moBiLET.

 


Informacja dla osób korzystających z aplikacji mobilnej smsAdminPark (do 31.08.2020 r.)

2020 spp informacja1600

W związku ze zmianą operatora Strefy Płatnego Parkowania w Koszalinie, od 01.09.2020 r. nie będzie możliwe dokonanie płatności za postój w SPP w Koszalinie za pomocą dotychczasowej aplikacji smsAdminPark.

Użytkownicy tej aplikacji, którzy zechcą uzyskać zwrot pozostałych na ich kontach środków pieniężnych, powinni poprzez Formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu się na stronie www.smsAdminPark.pl wysłać wiadomość zawierającą:

  • numer ID użytkownika (widoczny po zalogowaniu się na górnym czarnym pasku w prawym rogu),
  • imię i nazwisko oraz adres,
  • adres e-mail (podany podczas rejestracji w aplikacji smsAdminPark),
  • numer rachunku bankowego do przelewu środków,
  • kwotę jaka znajduje się w wirtualnym portfelu, a ma być zwrócona.

Wszelkich dodatkowych informacji udziela firma PPUH „DEJW” Dawid Biernat https://www.adminpark.pl/kontakt/.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies w opcjach przeglądarki.

Akceptuję ciasteczka na tej stronie.