Informacja dla osób korzystających z aplikacji moBiLET

Osoby, które do 31.03.2016 r., korzystały z aplikacji moBilet, w momencie zakładania konta były zobowiązane do zapoznania się oraz akceptacji treści Regulaminu, co było jednoznaczne z zawarciem umowy na świadczone usługi. Zgodnie z §9 – "Rozwiązanie umowy" tego regulaminu osoby te mogą odzyskać pieniądze z "wirtualnego" portfela (poprzednie doładowania). W tym celu należy rozwiązać umowę za wypowiedzeniem ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego. Wypowiedzenie umowy przez użytkownika wymaga zachowania formy pisemnej lub formy elektronicznej przy wykorzystaniu formularza – Druk Rezygnacji– dostępny na stronie internetowej Systemu moBilet. Forma elektroniczna jest dochowana, gdy użytkownik prześle prawidłowo wypełniony Druk Rezygnacji na adres poczty elektronicznej BOK. Po rozwiązaniu umowy Użytkownik zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej (na adres podany w trakcie rejestracji w Systemie moBilet) o zamknięciu Konta moBilet. W przypadku rozwiązania Umowy Użytkownik ma prawo żądać zwrotu niewykorzystanych środków. Zwrot środków następuje w terminie 14 dni od dnia rozwiązania Umowy.

Aby usunąć konto, należy zalogować się na stronie www.mobilet.pl, a następnie w menu po lewej stronie wybrać opcję "Blokada konta". W treści strony opisana została procedura usuwania konta, zwrotu środków oraz znajduje się link, z którego można pobrać Druk Rezygnacji.

Można też pozostawić swoje konta i korzystać z nich w tych miejscowościach na terenie kraju w których strefy parkowania obsługuje moBilet.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies w opcjach przeglądarki.

Akceptuję ciasteczka na tej stronie.