Badania marketingowe 2018
Drodzy Państwo,
poniżej znajdują się wyniki zbiorcze badań marketingowych dotyczących wielkości popytu (liczby pasażerów) i struktury pasażerów z października 2018 roku.
Wystarczy kliknąć na interesującą nas pozycję lub linię, aby otworzyć link.
Wykonawca VIA VISTULA: podsumowanie badań z 2018 roku
(zawiera również omówienie struktury pasażerów)
ZDiT: Porównanie liczby pasażerów - rok 2015 i 2018
Liczba korzystających z danej linii komunikacji miejskiej została naniesiona na mapę. Ukazuje to wymianę pasażerów na całej trasie wybranego połączenia.
1. Dni powszednie (pomiary realizowano w wtorki, środy lub czwartki - dni statystycznie do siebie podobne):
Linia nr 2 - Linia nr 3 - Linia nr 4 - Linia nr 6 - Linia nr 8 - Linia nr 9 - Linia nr 10 - Linia nr 11 - Linia nr 12
Linia nr 14 - Linia nr 15 - Linia nr 16 - Linia nr 17 - Linia nr 18 - Linia nr 19 - Linia nr 33
2. Soboty (handlowe - na mapie jest błąd) przed niedzielą niehandlową:
Linia nr 2 - Linia nr 3 - Linia nr 4 - Linia nr 6 - Linia nr 8 - Linia nr 9 - Linia nr 10 - Linia nr 11 - Linia nr 12
Linia nr 14 - Linia nr 15 - Linia nr 16 - Linia nr 18 - Linia nr 19
3. Dodatkowo soboty handlowe przed niedzielą handlową dla linii "handlowych":
Linia nr 4 - Linia nr 8 - Linia nr 16
4. Niedziele niehandlowe:
Linia nr 2 - Linia nr 3 - Linia nr 4 - Linia nr 6 - Linia nr 8 - Linia nr 9 - Linia nr 11 - Linia nr 12
Linia nr 14 - Linia nr 15 - Linia nr 16 - Linia nr 19
5. Dodatkowo niedziele handlowe dla linii "handlowych":
Linia nr 4 - Linia nr 8 - Linia nr 16
Badania marketingowe zostały wykonane zgodnie z wymogami Planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego na lata 2015-2025 dla Miasta Koszalina i gmin ościennych, które zawarły z Gminą Miasto Koszalin porozumienia w zakresie organizacji transportu publicznego. Następne, kompelskowe (dla całej sieci komunikacyjnej) badanie wielkości popytu i struktury pasażerów jest planowane na 2021 rok (muszą być wykonywane nie rzadziej, niż co 3 lata).